Fizzy Slim – de “sprankelende methode” voor een slank figuur en een mooie uitstraling

Hoe kun je effectief gewicht verliezen? 3 tips om ons cijfer te veranderen

gewichten, appels, bananen, maten

Verkeerde selectie van gewichtsverlies technieken veroorzaakt dat in plaats van het systematisch opmerken van gewichtsverlies, we vastzitten in een impasse, de ponden niet verloren gaan, en we kijken in de spiegel met afschuw, nog steeds het observeren van dezelfde gehate plooien en mollige lichaam.

Beperkende of slecht geregelde diëten, te inspannende trainingen, apothekerskenmerken die helemaal niet afvallen – wie van ons is niet dol op dergelijke methoden en wie van ons heeft ze niet snel achter zich gelaten toen plotseling bleek dat een bepaalde methode ineffectief of te veeleisend is voor ons lichaam? Het is niet langer de moeite waard om tijd te verspillen aan inefficiënte methoden, het is beter om de beproefde, effectieve manier van afvallen te gebruiken, die gebaseerd is op 3 eenvoudige richtlijnen:

1) Verwerp snelle diëten, stel jezelf een langere tijd in om gewicht te verliezen, verander je levensstijl naar gezonder.

Aangezien u dikker wordt, is het waarschijnlijk dat uw eetgewoonten of sedentaire levensstijl (of beide) bijdragen aan calorieoverschotten en dat er steeds meer lichaamsvet wordt afgezet. Korte, restrictieve diëten of expresse-opleidingsplannen hebben in dit geval geen zin. Als je ze eenmaal hebt voltooid, als je terugkeert naar je oude gewoontes, zal je oude gewicht ook weer terugkomen. Afslanken moet daarom niet als een korte episode worden behandeld, maar als een ingrijpend plan. De belangrijkste as van dit plan zou moeten zijn om het dieet te veranderen naar een gezonder, natuurlijker dieet en de levensstijl te veranderen naar een actievere levensstijl (van lange uren op een bank voor een tv-toestel met een pakje chips en het verplaatsen van plaats naar plaats alleen met de auto is nog niemand afgevallen).

2) Wijzig het menu zodat het 5-6 niet te rijke maaltijden bevat om de ongeveer 3 uur. Wedden op natuurlijk voedsel met een relatief laag caloriegehalte, pas op voor eenvoudige suikers!

Effectief gewichtsverlies heeft niets te maken met honger, een berucht gevoel van zuigen in de maag, ontslag van favoriete gerechten, in tegendeel – om systematisch af te vallen, moeten we regelmatig eten, met pauzes tussen de maaltijden niet langer dan 3-4 uur. Grond, dat klopt. Ze moeten bestaan uit grote hoeveelheden groenten en magere melk, magere vis, mager vlees, graanproducten en fruit in matige hoeveelheden.

We moeten van het menu verwijderen: witte bloemproducten, verwerkt voedsel, snoep, vettige vleeswaren, zware sauzen, fastfood. Oké, maar wat als mijn favoriete gerechten pizza, kebab, knoedels, pannenkoeken, taarten of andere “verboden” producten zijn? Gelukkig zijn er genoeg recepten voor dieetversies van dergelijke gerechten. Zelfs nuggets, hamburgers, taarten of koeken kunnen, als ze goed bereid zijn, producten worden die veilig zijn voor ons figuur.

Lees het ook: Haverkoekjes en dieetdesserts

3. zoveel mogelijk in beweging blijven, breken met langdurig zitten of liggen, zelfs korte doses activiteit gedurende de dag introduceren.

Je hoeft geen hectoliters zweet uit te storten in de sportschool of marathons te lopen, gematigde activiteit is voldoende als het systematisch is. Wat moet ik er aan doen? Het is de moeite waard om wijzigingen in het schema aan te brengen om ervoor te zorgen dat u elke dag meer verkeer krijgt.

Terwijl u zit, kunt u kleine pauzes nemen voor een paar oefeningen of een lichte wandeling. Op sommige plaatsen kunt u, in plaats van de auto of het openbaar vervoer, met de fiets of te voet gaan. U kunt eerder uitstappen of de tram 2 stopt en verder gaan met uw voeten. Zulke kleine bewegingsvormen stellen je in staat je spieren op te starten, je stofwisseling te stimuleren en je overtollige calorieën te verbranden, dus het is de moeite waard om ze te gebruiken. Een interessante optie is ook om een orbiter of loopband te kopen en niet op de fauteuil of de bank maar op een fitnessapparaat tv te kijken, waardoor u zeer efficiënt kunt afvallen.

Passende voedingssupplementen voor gewichtsverlies zullen ons helpen om deze richtlijnen te implementeren. Een daarvan is Fizzy Slim, dat dankzij de juiste samenstelling van de ingrediënten tegelijkertijd het lichaam mobiliseert om vet te verbranden, het lichaam en de geest nieuw leven inblaast, ons energie geeft om fysieke activiteit op te nemen en overmatige eetlust afremt en het gevoel van verzadiging versterkt, wat helpt bij het introduceren van nieuwe, voedingsgewoonten.

Fizzy Slim – samenstelling en werking van de afzonderlijke componenten

fizzy slim

Fizzy Slim is een unieke mix van plantenextracten met afslankende eigenschappen en vitaminen die bijdragen aan het verbeteren van de huidconditie, het versnellen van de stofwisseling, het versterken van het lichaam en het verbeteren van de mentale conditie. Een dergelijke selectie van stoffen kan een grote steun zijn bij de uitvoering van het gewichtsverliesplan.

Laten we eens kijken naar de Fizzy Slim ingrediënten:

  • Garcinia cambogia – een exotische vrucht met een opmerkelijk effect op het figuur. Ingrediënt uiterst nuttig bij het controleren van het dieet. Het onderdrukt effectief het verlangen om naar voedsel te reiken, vooral in deze vetmesterijvarianten (bijv. snoep, fastfood). Garcinia cambogia bevat hydroxycitroenzuur (HCA), dat hier in aanzienlijke hoeveelheden voorkomt en verantwoordelijk is voor de afslankende eigenschappen van de vrucht. HCA onderdrukt niet alleen effectief de eetlust, maar verbetert ook de thermogenese, stimuleert de stofwisseling en versnelt de vetverbranding in het lichaam.
  • Gember – heeft sterke thermogene eigenschappen die de snelheid van de calorieverbranding verhogen. Gember is ook een veroveraar van gifstoffen in het lichaam. Door het proces van zuivering van schadelijke stoffen te stimuleren, draagt het bij aan een betere werking van de organen, een verhoogde stofwisseling en een gemakkelijker gewichtsverlies.

En lees: gember voor gewichtsverlies

  • Vitamine C – een ingrediënt dat onze huid zal waarderen. Vitamine C stimuleert de productie van collageen, een soort eiwit dat de belangrijkste bouwsteen van onze huid is en verantwoordelijk is voor de elasticiteit, de juiste spanning, de gladheid en het jeugdige uiterlijk. Vitamine C is ook een sterke antioxidant die, door het bestrijden van schadelijke vrije radicalen, ons beschermt tegen veroudering en beschavingsziekten. Het positieve effect van vitamine C op de bloedsomloop en de immuniteit kan ook niet over het hoofd worden gezien. Het blijkt dat vitamine C ook niet onverschillig staat tegenover het afslankproces. Het blokkeert het proces van vetweefselvorming, stimuleert de productie van een bondgenoot van gewichtsverlies, d.w.z. L-carnitine, neemt deel aan de verbranding van de opgeslagen vetreserves.
  • Bessen goji – een andere bondgenoot van het gewichtsverlies met een rijke pool van vitaminen en mineralen (waaronder: vitamine E, bètacaroteen, vitamine C, ijzer, kalium, koper, zink, selenium, calcium). goji-bessen ondersteunen de gezondheid, voeden het lichaam, verbeteren de conditie van de huid en het welzijn, geven kracht vrij en helpen om een minder actieve levensstijl te doorbreken. Ze bevatten ook waardevolle voor onze gezondheid antioxidanten en grote hoeveelheden voedingsvezels, die de spijsvertering regelt, het gevoel van verzadiging in de maag verhoogt, beschermt tegen hongeraanvallen en voorkomt dat er wordt gegeten. Bovendien kunnen we dankzij goji-bessen het overtollige water uit het lichaam verwijderen en de zwelling van het lichaam elimineren.

Lees ook: goji bessen en afslanken

  • B-vitamines (B2, B5, B6, B8, B12) – een zeer belangrijke groep van vitamines, die op verschillende manieren de vermindering van het gewicht vergemakkelijkt. Ze zorgen voor een goede energiehuishouding, bewaken een efficiënte en snelle stofwisseling, nemen deel aan de eiwit-, koolhydraat- en vetstofwisseling. Dankzij deze eigenschappen remmen ze het proces van verdere gewichtstoename en bevorderen ze een productieve verwijdering van eerder opgeslagen vetweefsel. Bovendien hebben B-vitamines een positief effect op de mentale toestand, reguleren ze de stemming, verminderen ze de nerveuze spanning en de depressieve toestand.

Fizzy Slim – effecten

Met de Fizzy Slim is gewichtsverlies eenvoudig en efficiënt. Oké. 5 kg minder in 3 weken is het gemiddelde resultaat dat kan worden verkregen met een supplement.

De effecten op ons lichaam zijn..:

  • om de eetlust te onderdrukken;
  • het gevoel van verzadiging in de maag te verhogen, de hoeveelheid geconsumeerd voedsel te verminderen;
  • om de stofwisseling te versnellen;
  • efficiëntere, snellere vermindering van het lichaamsvet;
  • om het overtollige water uit het lichaam te verwijderen;
  • vermindering van cellulitis en striae;
  • efficiënte toxineverwijdering;
  • normalisering van de spijsverteringsprocessen;
  • het verbeteren van het uiterlijk van de huid, de verjonging, de revitalisering;
  • om het energieniveau te verhogen;
  • om je beter te laten voelen, om je beter te laten voelen.

Fizzy Slim – opinies

fizzy slim

De Fizzy Slim heeft onlangs onze markt bezocht, maar is er al in geslaagd om positieve feedback te krijgen. Gebruikers beweren dat het veel gemakkelijker is om gewicht te verliezen met deze drank omdat het effectief de obstakels wegneemt die tot nu toe in de weg stonden van gewichtsverlies (bijv. overmatig verlangen naar voedsel, gebrek aan energie en bereidheid om te handelen, trage stofwisseling). Een bijkomend voordeel is de verbetering van de huidconditie – het is een zeer bevredigend effect, vooral omdat we tegelijkertijd te maken hebben met het effect van het afslanken van het silhouet. De meeste luidsprekers bevelen dit product aan.

Hier kunt u naar de officiële Fizzy Slim website gaan en het product bestellen met een speciale 50% korting.

Category: afslanken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Article by: admin