Potentie Diet – controleer wat je moet eten en hoe je menu samen te stellen!

Een van de belangrijke problemen van het moderne leven is de gevoelige kwestie van het verminderen van seksuele prestaties, wat veel mannen treft. Vaak bereiken heren in dit soort situaties de eenvoudigste oplossing – een tablet dat een erectie stimuleert. Ondertussen, bepalen vele factoren volledige seksuele geschiktheid, waaronder de juiste voeding voor potentie een belangrijke rol speelt.

Factoren die de seksuele functie nadelig beïnvloeden

De potentie, oftewel het vermogen om geslachtsgemeenschap te hebben, is een van de belangrijkste factoren die het gevoel van eigenwaarde van een man beïnvloeden, ongeacht zijn of haar rol in het voortplantingsproces. Intussen hebben het tempo en de levensstijl, de milieuvervuiling, het eten van afval en het gebrek aan lichaamsbeweging steeds meer een negatieve invloed op deze mannelijke conditie. Volgens verschillende schattingen klaagt minstens een dozijn mannen over permanente erectieproblemen, en van tijd tot tijd doen de meeste mannen dat ook, en niet noodzakelijkerwijs op een volwassen leeftijd. Op zijn beurt, libido en seksuele functiestoornissen zijn een eenvoudige manier om neurosen en depressies te voorkomen.

Onder de factoren die een negatieve invloed hebben op de seksuele functie, is het belangrijk om in de eerste plaats de levensstijl te noemen, namelijk constante stress, slechte voeding en gebrek aan beweging. Ook al zijn we niet in staat om stressvolle situaties te vermijden, we moeten in ieder geval leren om te ontspannen en vooral onze eetgewoonten te veranderen en te beginnen met sporten.

Het potentie dieet vereist zeker de eliminatie van alles wat ons verleidt, maar het blijkt dodelijk te zijn voor onze gezondheid en conditie: verwerkt voedsel, overtollige suiker en zout, waarin het afval voedsel rijk is, of alcohol.

De verbinding met seksuele prestaties is direct – eenvoudige suikers verminderen het niveau van de hormonen die verantwoordelijk zijn voor de werking van de voortplantingsorganen en dus ook van testosteron. Overtollig zout veroorzaakt hypertensie, en studies hebben aangetoond dat erectiestoornissen vaker voorkomen bij mannen met hypertensie. Ongezonde transvetzuren zijn verantwoordelijk voor de vorming van atherosclerotische plaques, die op hun beurt de doorbloeding belemmeren en dus ook de erectieproblemen. Tot slot, alcohol, die, hoewel het waar is, helpt om intieme situaties te creëren, maar die op de lange termijn ongetwijfeld de seksuele prestaties vermindert.

Potentiëndieet – essentiële stoffen en voedingsproducten

Een uitgebalanceerd, goed menu, een actieve levensstijl en het vermogen om te ontspannen na een stressvolle werkdag zijn de basis van gezondheid en kracht, ook in termen van intieme contacten. Een zeer belangrijke rol speelt ook de controle op de kwaliteit en kwantiteit van het geconsumeerde voedsel om geen overgewicht te veroorzaken, want overgewicht is een van de oorzaken van een erectiestoornis.

Een evenwichtige voeding voor de potentie moet alle voedingsstoffen bevatten die nodig zijn voor het lichaam – vitaminen, mineralen, vezels, complexe koolhydraten, eiwitten, onverzadigde vetzuren. Bij het samenstellen van een dieet voor potentie is het ook de moeite waard om aandacht te besteden aan alle producten die rijk zijn aan antioxidanten.

Dus wat te eten voor potentie?

1. Groenten

Groenten eerst en vooral. In de seksuele context is vitamine B8, inositol, B2 en vitamine E, de zogenaamde vruchtbaarheidsvitamine, bijzonder belangrijk, omdat het een belangrijke invloed heeft op de productie van sperma. Bovendien versterkt het de wanden van de bloedvaten en bevordert het de doorbloeding. Op onze dagelijkse menukaart moeten staan: spinazie, diverse salades, kool, tomaten, bieten, wortelen, broccoli, courgettes, aardappelen, peulvruchten en noten, zaden, amandelen.

2. Graanproducten

Volkoren graanproducten – volkorenbrood, grof griesmeel, bruine rijst, volkorenpasta, graanvlokken. Ze voorzien het lichaam van B-vitaminen en -vezels, die de spijsverteringsprocessen regelen en helpen om het juiste gewicht te behouden, evenals andere noodzakelijke stoffen, zoals zink en selenium.

3. Vis

Vis, voornamelijk zee en schelpdieren, plantaardige oliën. Deze producten zijn rijk aan omega 3 onverzadigde vetzuren, die, in tegenstelling tot de ongezonde transvetten in alle fastfoodproducten, de gezondheid en de seksuele prestaties bevorderen. Vette zeewatervissen en ongeraffineerde oliën die rauw worden geconsumeerd, bijvoorbeeld als toevoeging aan ruwijzer, zijn in dit verband van bijzonder belang. Deze producten bevatten ook vitamine D, die direct verantwoordelijk is voor het testosterongehalte.

4. Zink

Zink, een microelement dat nodig is voor de productie van testosteron, is uiterst belangrijk voor de potentie, omdat het van invloed is op het sperma en de prostaat beschermt. Het tekort aan testosteron in het lichaam kan leiden tot een laag testosterongehalte, met als gevolg een erectiestoornis. Het potentie dieet moet daarom producten omvatten die rijk zijn aan dit element, namelijk: donker brood, boekweitgrutten, eieren, mager vlees, stremselkazen, noten en zemelen. Het potentie dieet moet ook selenium bevatten, wat een krachtige antioxidant is. Het komt voor in zee organismen, peulvruchten, knoflook en paddestoelen.

5. Arginine

Stikstofoxide speelt een belangrijke rol in het mechanisme van de erectie, het stimuleren van de vulling van holle lichamen van de penis met bloed en de vorming van een erectie. Arginine, een aminozuur dat van nature in het lichaam voorkomt, is op zijn beurt essentieel voor de synthese van stikstofmonoxide, maar soms in onvoldoende hoeveelheden. Dit kan worden verholpen door gebruik te maken van capsules en potentie tabletten of door producten als rood vlees, gevogelte, vis en zeevruchten, eidooiers, spinazie, linzen, noten en zaden aan het menu toe te voegen. Eigeel zorgt ook voor choline, wat essentieel is voor het goed functioneren van neurotransmitters, en dus indirect verantwoordelijk is voor het gevoel van seksdrift.

Dieet voor potentie – hoe maaltijden samen te stellen

Net als in elke gezonde, evenwichtige voeding zijn er in dit geval een aantal belangrijke principes te volgen. Eerst en vooral moet je 4-5 kleinere maaltijden per dag eten in plaats van 2 of 3 grote maaltijden, waarbij je zeker geen grote diners meer hoeft te geven, waarbij je de hele dag zonder eten zit. Ten tweede, je moet veel drinken, niet verse koolzuurhoudende dranken, maar mineraalwater, ook groentesappen of ongezoete vruchtensappen en kruidenthee.

Ten derde, denk aan de zogenaamde voedingspiramide, waar de basis bestaat uit groenten en een kleinere hoeveelheid fruit, dan graanproducten van volledige vermaling, zuivelproducten en alleen aan het einde van vis, vlees en de bereiding ervan.

Potentie dieet – menu

Het menu in uw potentie dieet kan er zo uitzien:

Dag 1

  • ontbijt – volledig gemalen brood, magere ham, tomaat en paprikasalade, thee
  • tweede ontbijt – vruchtensalade met amandelen, water met citroen
  • diner – tomatensoep, gegrilde zalm, bruine rijst, salademengeling met zonnebloemolie en zaden, kruidenthee
  • middaghapje – appels
  • diner – omelet met champignons, witloopsalade, omelet met champignons en witloopsalade

Dag 2

  • ontbijt – havermout met fruit en noten, natuurlijke yoghurt, thee
  • tweede ontbijt – broodje volkorenbrood met gerookte vis, groentesap en gerookte vis
  • lunch – soep met aardappelen, volkorenpasta, kippenborst in kruiden,
  • middaghapje – fruitcocktail met zemelen
  • diner – Griekse salade, volkorenbrood

Dag 3

  • ontbijt – roereieren met bieslook, volkorenbrood, sla met olie en pompoenpitten
  • tweede ontbijt – fruit, yoghurt, thee
  • diner – geroosterde varkenshaas met appels, boekweitgrutten, ingemaakte komkommer, groentesap, water
  • middaghapje – cocktail of fruitsalade, water
  • diner – vis in het Grieks, donker brood, thee,

Dag 4

  • ontbijt – kwark met bieslook, radijs, komkommer, tomaat, brood, koffie met melk, radijs
  • tweede ontbijt – muesli met fruit
  • diner – Oekraïense rode borscht, volkoren pasta met spinaziepesto en water
  • middaghapje – fruitcocktail
  • diner – gerookte visbroodjes, sla

Dag 5

  • ontbijt – zacht ei, tomaat en paprikasalade met peterselie, thee
  • tweede ontbijt – havermout met fruit en noten
  • diner – heilbot in groenten, aardappelen, compote zonder suiker of sap van zwarte bessen
  • snack – natuurlijke yoghurt, appel,
  • diner – kipsalade met ananas, volkorenbrood en water

Potentiecocktails – recepten

Cocktails uit de blender is een snelle manier om de voedingsstoffen die nodig zijn om hoge seksuele prestaties te behouden, aan te vullen. Bij het samenstellen van potentiecocktails is het de moeite waard om plantaardige ingrediënten te combineren met graan- en vruchteningrediënten.

Vergeet niet de noten, zaden, amandelen en kruiden, specerijen en gedroogde planten in poedervorm (bijv. gember, lavas, chili, lijnzaad, jonge groene gerst, etc.). Bonen, soja, linzen, kikkererwten en erwten zullen ook een interessante toevoeging aan cocktails zijn, waardoor hun voedingswaarde zal toenemen.

Voorbeelden van ingrediënten voor potentiecocktails:

  • Set 1: selderij, bietenbladeren, zonnebloempitten, walnoten, meloen, kiwi.
  • Set 2: rode biet, wortel, spinazieblaadjes, chiazaden, sinaasappel, appel.
  • Set 3: tomaten, paprika’s, peterselie, lijnzaad, avocado.
  • Set 4: geribbelde selderij, pinda’s, banaan, kiwi.
  • Set 5: boerenkool, komkommers, jonge groene gerst, pompoenzaden, mandarijnen.
  • Set 6: koolrabi, peterselie, zonnebloempitten, gember, peer.
  • Set 7: gekookte bonen, groene sla, walnoten, frambozen, water.
  • Set 8: zwarte raap, spruiten, dille, zemelen, appel, sinaasappel, zemelen.

Andere natuurlijke remedies voor potentie

Naast het veranderen van uw levensstijl naar een actievere levensstijl en het introduceren van een gezonde voeding, kunt u ook kruiden of voedingssupplementen gebruiken. Bijvoorbeeld, wordt het extract van gemalen foeliepoeder vaak gebruikt in het geval van een erectiestoornis. Deze plant met een sierlijke naam is uitgerust met stoffen die het libido verhogen, de productie van sperma stimuleren en impotentie voorkomen. Gemalen foelie verhoogt de testosteronproductie in het lichaam, net als andere planten, zoals macawortel, Chinese citroen en sabale palm.

Een interessant alternatief voor kruiden en plantenextracten in poedervorm zijn ook capsules met hele samenstellingen van extracten die de potentie verbeteren en verrijkt zijn met L-arginine. Het is het vermelden waard:

Eron Plus – Dubbelwerkende kracht capsules met een dubbele werking

Spermax Control – een meer-component voedingssupplement voor de potentie

potentie

Misschien bent u ook geïnteresseerd in: Penisvergrotingstablet rangschikking

Category: dieetgezondheid

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Article by: piotr