De weg naar een platte buik. Het kan worden gedaan!

Een slanke, atletische figuur en een platte buik zijn de droom van miljoenen vrouwen en mannen. Dit is niet alleen een kwestie van mode of esthetiek, maar vooral van gezondheid en welzijn. Ondertussen is een frequent probleem, vooral van vrouwen, hoewel het recentelijk ook steeds vaker voorkomt bij mannen, de zogenaamde band of vetweefsel verzameld in de taille. Het is echter de moeite waard om te weten dat niemand is veroordeeld om het voor de rest van zijn leven te dragen. Het vergt een beetje moeite, zelfbeheersing en regelmaat om zich te ontdoen van ongewenste vetafzettingen en trots een slanke taille te tonen.

Werkwijze voor platte buik – adequate voiding

Ik denk dat niemand kan ontkennen dat het proces van gewichtsverlies begint in de keuken. We kunnen natuurlijk niet overdrijven, draconische beperking van maaltijden zal ons zeker niet helpen, integendeel, het kan het metabolisme vertragen, zelfs het lichaam vernietigen.

Hoe afvallen met het juiste dieet? Je moet enkele basisregels invoeren:

Allereerst de selectie van de juiste producten. Dieet voor een platte buik moet bevatten volkoren granen, vlokken en zemelen, magere zuivel, mager vlees en vis, veel groenten, fruit, ook gedroogde, zaden, noten, kruiden en specerijen.

Het is de moeite waard om probiotische yoghurt te eten, die de darmfunctie reguleert en een opgeblazen gevoel voorkomt, evenals producten die de stofwisseling verhogen. Het zijn voornamelijk groenten, vooral groene, die het metabolisme en de vetverbranding verbeteren en helpen om het lichaam te reinigen. Producten met vezels hebben daarentegen niet alleen een gunstige invloed op de spijsvertering, maar onderdrukken ook de eetlust.

Vergeet niet over kruiden zoals peper, curry, chili, basilicum, kaneel, kardemom, gember of nootmuskaat, die behoren tot natuurlijke vetverbranders.

Vermijd echter alle gerechten die spijsverteringsbewegingen veroorzaken, vooral peulvruchten, evenals zuurkool, rauwe bloemkool, broccoli, koolrabi, spruitjes. In plaats van frituren, is het beter om te stomen, bakken of grillen. In plaats van snoep, eet gezonde snacks zoals vers of gedroogd fruit, rauwe groenten of groene cocktails.

De weg naar een platte buik is ook om de juiste kunst van het eten te leren!

Niet alleen de selectie van de juiste menu-ingrediënten en de bereidingsmethode, maar ook de manier van eten is belangrijk. Als we de nieuwe regels rigoureus volgen, zullen we na enkele dagen lichter aanvoelen en na enige tijd zullen we tastbare resultaten zien in de vorm van een kleinere middelomtrek. Eerst en vooral moeten we leren om regelmatig te eten, rond dezelfde tijd, 4-5 lichtere maaltijden per dag in plaats van twee overvloedige, met name in de namiddag- en avonduren.

Als eerste, voor een goede start van de dag , het ontbijt is verplicht. Sandwich met volkoren brood met tomaat, havermout, yoghurt met de toevoeging van gedroogd fruit, is een geweldige kans om de stofwisseling voor de hele dag te starten en later opgeblazen gevoel of constipatie te voorkomen.

Voor de brunch, zou je kunnen serveren, bijvoorbeeld plantaardige cocktail. De lunch mag niet later dan om 14:00 uur worden opgegeten, omdat het metabole proces met het verstrijken van de dag begint te vertragen. Groentesoep, kipfilet en salade moeten de honger stillen en zullen zeker niet vetmesten. Tot slot, een licht diner (gestoofde groenten, magere ham sandwich, rijst met fruit), gegeten ten minste drie uur voor het slapengaan.

Drink veel, ongeveer 2 liter niet-koolzuurhoudend water per dag, kruidenthee wordt ook aanbevolen. Water helpt bij het reinigen van het lichaam van verspilling van metabolisme en schadelijke stoffen en bijna hetzelfde als kruiden, ondersteunt de spijsvertering. Laten we niet vergeten het eten van metabolisme-verhogende producten, die van onschatbare waarde hulp zijn in de strijd voor een platte buik – groenten en fruit, producten die vezels bevatten, specerijen.

Oefeningen voor een platte buik

De sleutel tot succes in de vorm van een slanke taille is, naast een gezond dieet, zoveel mogelijk lichaamsbeweging. Ongeacht het soort fysieke activiteit dat we kiezen, het belangrijkste is regelmaat. Laten we een individueel oefenplan ontwikkelen, afgestemd op onze instelling en voorkeuren, en het nauwgezet volgen. De mogelijkheden van bewegingsactiviteiten zijn erg veel – fietsen, joggen, wandelen met stokken, zwemmen, aerobics en ten slotte trainen in de sportschool.

Daarnaast kunnen we typische oefeningen op de buik uitvoeren, zelfs in de vorm van zogenaamde crunches. Het moet worden gedaan door de bovenrug (naar het gebied van de schouders) op te heffen in een liggende positie met gebogen knieën. Andere nuttige oefeningen voor een platte buik zijn: draaiende crunches, zijwaartse crunches met een last, neergaande rechte benen achterin liggend, knieën naar de borst trekken, schaar, de knieën naar de borstkas trekken en vrijhangen aan de stang.

Individueel trainingsplan kan onafhankelijk worden ontwikkeld of worden geraadpleegd door een specialist – fitnesstrainer. Als we het overtollige lichaamsvet in de sportschool kwijt willen raken, is het de moeite waard om aërobe training te combineren (in het geval van mensen die systematisch interval gebruiken) met specifieke oefeningen voor buikspieren. Ongeacht het type van activiteit, het uitgangspunt is de regelmaat en ordelijkheid.

De meest effectieve manier voor een platte buik – het verenigen van activiteite

Om afslankende buik effectief te maken, zou het op verschillende niveaus moeten werken, dat wil zeggen, een gezond dieet volgen, de regels van de juiste kunst van het eten volgen, een plan van lichamelijke activiteit uitvoeren. Bovendien kunt u helpen met een voedingssupplement van goede kwaliteit, met behulp van de kracht van natuurlijke ingrediënten. Momenteel zijn er veel echt goede producten op de supplementenmarkt, die in ons geval kunnen dienen als stimulans voor verhooging van metabolisme en vermindering van lichaamsvet. Een van hen is Fast Burn Extreme.

Rate this post

Category: afslankendieet

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Article by: piotr