Hoe snel gewicht te verliezen van de maag – de uitdrukkelijke manier voor een perfect figuur

Een platte buik is de droom van alle adepten van gewichtsverlies en lichaamsvorming. We komen er echter vaak achter hoe vuurvast dit lichaamsdeel kan zijn en hoe moeilijk het is om de lelijke plooien of de zogenaamde rondellen tot nul te reduceren. Hoe snel gewicht te verliezen van de maag en eindelijk genieten van een perfect figuur? Lees een aantal van onze tips, die allemaal tegelijk worden toegepast, en u zult al snel zeer positieve effecten merken!

Hoe snel gewicht te verliezen van de maag – oefeningen

Om buikvermageringsdieet zo effectief mogelijk te maken, moeten we de plooien die we haatte op verschillende manieren tegelijk aanpakken, een van de belangrijkste is regelmatige lichaamsbeweging.

De meest meetbare effecten worden bereikt door het combineren van aërobe training (of voor meer geavanceerde intervaltraining) met typische buikspieroefeningen. Voor beide activiteiten moeten we 4-5 keer per week bereikbaar zijn. Laten we ook niet vergeten dat om de verbranding van maagvet echt te activeren, aërobe training niet minder dan 45 minuten moet duren, bij voorkeur ongeveer een uur. We hebben een heleboel disciplines om uit te kiezen, waartussen u de discipline moet kiezen die u echt leuk vindt (anders wordt u snel ontmoedigd) – fietsen, joggen, zumba, aerobics, zwemmen, orbiturek sessies of andere.

Als het gaat om typische “bandje” oefeningen, raden wij een bewezen set aan:

  • outfits met hangbellen boven het hoofd,
  • hoeken met verdraaiing van de romp,
  • gedraaid,
  • Zijwaartse stuiptrekkingen met staande hangbellen,
  • draaien van de romp met de belasting op de stoel,
  • het laten zakken van rechte benen in liggende rugleuning,
  • de knieën naar de borst trekken wanneer u achteroverleunt,
  • Horizontale scharen,
  • torso draait in liggend,
  • zogenaamde board,
  • Het aantrekken van de knieën naar de borst in een vrij hangend aan de staaf,
  • Buiken.

Hoe mager worden?

De buik kan een zeer effectieve oefening zijn die ons dichter bij het platte buik effect brengt met mooi gekraste spieren, maar alleen als ze goed worden uitgevoerd. Kortom, de juiste techniek voor het maken van buikknoppen is als volgt:

Ga op de rug op een harde ondergrond liggen, buig je knieën, vlecht je handen in de rug van je hoofd ter hoogte van je oren. Til de bovenste rug naar boven (rond de schouderbladen) en zorg ervoor dat de lendenwervelkolom op de grond blijft. Met andere woorden, de buik mag niet te diep worden uitgevoerd, wat de meest voorkomende fout is tijdens deze oefening. Zodra de borstkas wordt opgetild, proberen we het even vol te houden en dan terug te keren naar de uitgangspositie. Tijdens het doen van de oefening, zorgen we ervoor dat we werken met de buikspieren en niet met andere delen van de spieren.

Hoe verliest u uw buik – dieet

Verwerkt voedsel, alcohol, producten met een hoog gehalte aan enkelvoudige koolhydraten – dit zijn voedingsmiddelen vol met lege calorieën, waarvan de frequente consumptie resulteert in de accumulatie van ongewenst vet in de buikstreek.

Een dieet voor de maag moet daarom verstoken zijn van snoep, chips, fastfood, kant-en-klare en halffabrikaten voor een snelle bereiding (bijv. poedervormige gerechten, kant-en-klare diepvriesschotels voor de magnetron), ingeblikte en sterk bewerkte koude vleeswaren, evenals zoete dranken en alcohol. Vermijd witte meelproducten (het is beter om ze te vervangen door volkoren meelproducten) en vet vlees. Vetzuivelproducten waren beperkt, terwijl grotere hoeveelheden magere zuivelproducten werden geïntroduceerd.

Een effectief dieet voor een platte buik gaat niet alleen over het kiezen van de juiste producten en gerechten, maar ook over het plannen van uw maaltijden. Een rijk ontbijt vol groenten, fruit, mager eiwit en volkorenproducten is de perfecte manier om uw stofwisseling gedurende de dag te stimuleren en zo effectief calorieën te verbranden. Naast Gedurende de dag moeten we 4 lichte, dieetmaaltijden eten, waarbij we de afstand tussen de maaltijden ongeveer 3 uur aanhouden.

Laten we de hoofdregel van bijna alle afslankende diëten niet vergeten, d.w.z. het drinken van een grote hoeveelheid water gedurende de dag (ongeveer 1,5-2 l water per dag, en zelfs meer op trainingsdagen). Hieronder vindt u een lijst van producten waarop de maaltijden in een dieet met platte buik gebaseerd moeten zijn.

Wat te eten om gewicht te verliezen van de maag:

  • magere zuivelproducten (kwark, yoghurt, yoghurt, kefirs, karnemelk);
  • graanvlokken en -zemelen;
  • volkorenbroden;
  • pasta en volkoren raaigras;
  • grofkorrelige grutten;
  • eieren;
  • als tussendoortje: gedroogd fruit, zonnebloempitten, pompoenpitten, noten;
  • mager vlees (bv. kipfilet, kalkoenborst, rundvlees en varkenshaas);
  • magere vis (bv. heek, kabeljauw, platvis, pollak);
  • veel groenten in rauwe, gekookte en gebakken vorm;
  • fruit (bv. citrusvruchten, watermeloenen, appels, ananassen, bessen, aardbeien, aalbessen);
  • kruiden en specerijen, zoals dille, knoflook, bieslook, bieslook, peterselie, gember, kurkuma, marjolein, nootmuskaat, chilipeper, kaneel.

Hoe om gewicht te verliezen van de maag – de kracht van fruit en plantaardige cocktails

Cocktails gemaakt van een groente- en fruitmixer die regelmatig wordt gegeten, bij voorkeur elke dag (bijv. als onderdeel van een tweede ontbijt of een middag), kunnen zeer nuttig zijn bij het afslanken van de buikstreek. Ze zijn een effectieve manier om het metabolisme en het spijsverteringsproces te reguleren, bovendien geven ze een gevoel van verzadiging en onderdrukken de eetlust, reinigen het lichaam van gifstoffen en ondersteunen de vetverbranding, en dragen zo bij aan de vermindering van de buikomtrek.

We kunnen bijna elke groente (bijv. selderij, bieten, broccoli, verse komkommers, tomaten, wortelen) en fruit (bijv. appels, peren, grapefruits, sinaasappels, mango’s, mango’s, ananas) gebruiken om cocktails te bereiden en samen te stellen volgens onze eigen recepten.

In onze afslankende cocktails is het ook de moeite waard om “groene” – peterselie, koriander, spinaziebladeren, boerenkool, chlorellapoeder, spirulina en vezelproducten – lijnzaad, havermout, havermout, zemelen, chiazaad, vitale vezels, etc. – vol met waardevolle eigenschappen. Kruiden die de stofwisseling stimuleren en de spijsvertering verbeteren – kerrie, chili, basilicum, kaneel, kardemom, gember, kurkuma, nootmuskaat – zullen ook goed werken.

Hoe buikvet te verbranden – voedingssupplementen

Onze inspanningen om een slanke maag zal veel effectiever en sneller als we een aanvulling van goede kwaliteit vetverbrander toevoegen aan onze voeding en oefeningen. Hoewel er geen typische buikvetverbrandingspillen bestaan, zijn er veel preparaten die gewichtsverlies volledig ondersteunen. Zo’n supplement heeft niet alleen een gunstig effect op het uiterlijk van onze buik, maar ook op het hele figuur! Opmerkelijk is de geavanceerde Fast Burn Extreme vetverbrander, waardoor het proces van vetweefselreductie tot twee of drie keer sneller kan verlopen!

Meer over Fast Burn Extreme op de officiële website van de voorbereiding – www.fastburnextreme.pl

Category: afslankendieetvoedingssupplementen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Article by: piotr