Keto Light Plus – u haalt direct energie uit uw lichaamsvet en verbrandt kilo’s dynamisch!

U wilt afvallen, maar uw inspanningen leveren geen positieve resultaten op? In plaats van een figuur die met elke dag slankt, zie je nog steeds hetzelfde zware figuur in de spiegel, dezelfde maag die uitsteekt, dezelfde plooien, dezelfde mollige schouders? De Keto Light Plus is een voedingssupplement dat gewichtsverlies tot een dynamisch en effectief proces maakt. Dankzij de speciale samenstelling van de ingrediënten en de uitgebreide werking leidt het tot een verhoogde verbranding van opgehoopt vetweefsel. Door Keto Light Plus-supplementatie te combineren met een gereduceerd koolhydraatdieet kunnen we rekenen op direct gewichtsverlies. Bekijk hoe u de body met Keto Light Plus op een eenvoudige manier kunt afslanken.

We beginnen met gewichtsverlies!

groenten op het bord, mes en vork

De overgrote meerderheid van de mensen die worstelen met te veel gewicht maken tientallen pogingen om gewicht te verliezen, maar dit zijn geen pogingen die je in staat stellen om permanent een slanke figuureigenaar te worden. Ofwel verliezen we helemaal geen gewicht, ofwel verliezen we heel langzaam, zelfs ongemerkt, ofwel verliezen we ineens gewicht, en dan maken we helaas het hele verlies goed en worstelen we opnieuw met overgewicht. Wat kan er gedaan worden om enerzijds het vetreductieproces te stimuleren en anderzijds onszelf te beschermen tegen het jojo-effect?

In de eerste plaats moeten we ons dieet en onze fysieke activiteit zodanig aanpassen dat we niet tot een calorieënoverschot leiden (om gewicht te gaan verliezen kunnen we niet meer calorieën verbruiken dan we kunnen verbranden). Ten tweede moeten we het tempo van ons metabolisme verhogen, maar niet op een snelle maar evenwichtige manier. Een speciaal dieet om onze stofwisseling te versnellen ter ondersteuning van een goed gekozen voedingssupplement voor gewichtsverlies zal in dit opzicht het beste werken.

Ten derde moeten we kijken naar de hoeveelheid koolhydraten die we elke dag eten en deze tot op zekere hoogte verminderen. Het is echter niet mogelijk om ze volledig te elimineren, omdat sommige hoeveelheden koolhydraten nodig zijn voor het goed functioneren van het lichaam, het is voldoende om de consumptie ervan te verminderen.

Het is ook de moeite waard om niet alleen te kijken naar de hoeveelheden, maar ook naar het soort koolhydraten dat in ons menu aanwezig is. Complexe koolhydraten (inclusief voedingsvezels) bevorderen een slank figuur, terwijl enkelvoudige koolhydraten, geraffineerde suiker, sterk gezuiverde koolhydraten en over het algemeen koolhydraten met een hoge glycemische index, die in overmaat worden geconsumeerd, de vijand zijn. Bovendien hebben ze een negatief effect op de gezondheid, en dragen ze bij aan de ontwikkeling van bijvoorbeeld diabetes.

De ergste bronnen van koolhydraten, die we zeker moeten vermijden, zijn:

  • wit, sterk bewerkt brood,
  • Snoepjes (bv. gekochte taarten en koeken, taarten, repen snoep, wafels, snoepjes),
  • frietjes,
  • Chips, vingers, crackers en andere zoute snacks,
  • gekleurde, zoete drankjes.

Het is ook de moeite waard om aandacht te besteden aan witte pasta, witte rijst, aardappelen – deze producten die vaak en in grote hoeveelheden worden gegeten zijn ook gevaarlijk voor ons figuur. Toegegeven, 1 of 2 aardappelen uit water dat eenmaal in 2-3 dagen wordt gegeten zal ons niet doen aankomen, maar een bord aardappelen besprenkeld met vet of zware saus en geserveerd met vettig vlees kan ons figuur kwetsen. Vooral als er elke dag zo’n maaltijdregeling bij ons is. Als het om rijst en pasta gaat, hoef je ze niet op te geven, maar schakel je over op de volkoren, bruine versie.

Hoe verhoog je de vetverbranding? Het antwoord ligt in de koolhydraten!

Wat is erger – vetten of koolhydraten? Deze vraag wordt vaak gesteld door mensen die vechten voor een slank lichaam zonder overgewicht.

kokosnootolie

Vetten zijn een omstreden voedingsstof als het gaat om hun effect op het proces van gewichtstoename. Sommige mensen denken dat ze een grote bedreiging vormen voor een slank figuur, anderen denken dat ze dat niet zijn en dat sommige soorten vetten zelfs het proces van gewichtsverlies aandrijven. En in beide verklaringen zit een kern van waarheid. Tot op zekere hoogte kunnen vetten verantwoordelijk zijn voor gewichtstoename, vooral als ze overmatig worden geconsumeerd, als we vooral transvetten of verzadigde langeketenvetten bereiken en als we ze combineren met koolhydraten in één maaltijd.

Aan de andere kant zijn er ook zogenaamde “goede” vetten. Deze zijn:

  • Vetten die rijk zijn aan onverzadigde vetzuren (we vinden ze terug in vis, plantaardige oliën, zaden en noten),
  • vetten die rijk zijn aan verzadigde korte-keten-vetzuren (hun bronnen zijn onder andere zemelen, dikke grutten, volkoren- en volkorenproducten, granen, noten),
  • Vetten rijk aan verzadigde middenketenvetzuren (aanwezig in kokosnootolie en MCT-olie).

Deze soorten vetten zijn, als ze in redelijke hoeveelheden worden ingenomen, veilig voor ons cijfer en veroorzaken geen gewichtstoename. Bovendien kunnen verzadigde middellange-keten-vetzuren onze belangrijke bondgenoot worden in de strijd tegen overmatige kilo’s, omdat ze een thermogene werking hebben, de stofwisseling intensiveren en de vetreductie stimuleren.

Echter, de aanvoer van koolhydraten in de voeding speelt een grote rol in het spel van de slanke figuur. Te veel eten draagt in hoge mate bij aan de ontwikkeling van overgewicht, en vervolgens aan de geleidelijke overgang naar overgewicht. Dit komt omdat producten met een hoog gehalte aan monosachariden, witte bloemproducten, frieten, frieten en soortgelijke zoute snacks, snelle schommelingen in de bloedsuikerspiegel veroorzaken en het mechanisme van het duwen van overtollige koolhydraten in het vetweefsel in gang zetten. Dit resulteert in een snelle toename van het gewicht en centimeters in de lichaamsomvang.

Het verminderen van de koolhydraten in je dieet zal een zeer grote vooruitgang betekenen voor je slanke figuur. Door minder koolhydraten te eten, zullen we plotselinge bloedsuikerpieken tegengaan, ons beschermen tegen postprandiale slaperigheid en wolfhongeraanvallen, het mechanisme van de omzetting van koolhydraatoverschotten in vetweefsel blokkeren.

Bovendien zal ons lichaam door het verlagen van het koolhydratengehalte in het menu vaker naar vetreserves grijpen om energie op te doen. Dit zal ongetwijfeld leiden tot een snel gewichtsverlies.

Keto Light Plus – gewichtsverlies activator, koolhydraat-verminderde dieetassistent

Zoals reeds vermeld, moet u, om systematisch van het vet af te komen en elke week lagere aantallen in het gewichtsvenster op te nemen, de calorische waarde van uw menu verminderen, producten introduceren om uw stofwisseling te versnellen, uw koolhydraatinname te verminderen, proberen een dagelijkse dosis lichaamsbeweging te krijgen en niet een typische sedentaire levensstijl te leiden, en uzelf ondersteunen met een voedingssupplement dat het gemakkelijker voor u zal maken om deze taken te vervullen.

Een van die voorbereidingen is Keto Light Plus. Het is een zeer goede aanvulling op een verminderd koolhydraatdieet, helpt bij het behouden van een goede fysieke vorm en kracht gedurende de dag, en bovendien reguleert het onze eetlust en beschermt het ons tegen het bereiken van te veel voedsel.

Keto Light

Keto Light Plus – samenstelling van het supplement

De Keto Light Plus stimuleert het lichaam om de vetreserves intensief te gebruiken om energie te produceren, wat gelijk staat aan het versnellen van het gewichtsverlies. Om het uitgebreide effect van Keto Light Plus voor een slank figuur te begrijpen, is het de moeite waard om te kijken naar de eigenschappen van de afzonderlijke componenten van het supplement. Hier zijn ze:

  • MCT-olie – intensiveert de thermogenese en versnelt de stofwisseling. Het versterkt het proces van ketonproductie in de lever, wat zich vertaalt in een intensief gebruik van vet als brandstof voor het lichaam. MCT-olie is zowel een energieleverancier als een vetversneller. Het zorgt voor een goede werking van de hersenen en de spieren, beschermt tegen krachtdalingen en vermoeidheid, verhoogt de fysieke prestaties, voegt energie toe. Bovendien onderdrukt het de eetlust, verhoogt het het gevoel van verzadiging en beschermt het tegen snacken.
  • BHB (beta-hydroxybutyraat in de vorm van ketonzouten) – stimuleert de productie van ketonlichamen, helpt bij het bereiken van de staat van ketose in het lichaam, en zorgt er zo voor dat we veel sneller vetweefsel verbranden, waardoor het wordt omgezet in energie. BHB is ook onze bondgenoot bij de uitvoering van fysieke activiteitenplannen – het verhoogt het energieniveau, verbetert de spierprestaties, verhoogt de concentratie, verhoogt de handelingsbereidheid, heeft een positief effect op het werk van de geest, vermindert de vermoeidheid.
  • Cafeïne – stimuleert lichaam en geest, verbetert de concentratie, verbetert het spierwerk. Het zorgt voor een injectie van energie, en verhoogt tegelijkertijd de snelheid van de stofwisseling, zodat we sneller calorieën verbranden. Het gaat vermoeidheid tegen, wat ons stimuleert om overdag actiever te zijn. Het blokkeert ook de honger en maakt het gemakkelijker om de hoeveelheid verbruikte calorieën te controleren.
  • L-carnitine – verhoogt de afbraak van vetweefsel tijdens fysieke activiteit en blokkeert het proces van verdere gewichtstoename, ondersteunt het spierwerk, verbetert de efficiëntie en het uithoudingsvermogen, versnelt de regeneratie van het lichaam na de training.

Keto Light Plus – effecten van toepassing

het meisje dat de taille een centimeter meet

Goede effecten en geen bijwerkingen – de Keto Light Plus is uitsluitend gemaakt van gezondheidsveilige stoffen, die ons lichaam sterk maar ook op natuurlijke wijze stimuleren tot vetverbranding. De voorbereiding stelt ons in staat om in een staat van ketose te komen zonder de noodzaak om een zeer moeilijk, ongunstig voor ons humeur en riskant voor de gezondheid ketogene dieet te gebruiken. Dankzij Keto Light Plus kunnen we onze koolhydraatinname slechts met een derde of de helft verminderen en genieten van de effecten alsof we het bijna volledig uit ons menu hebben gegooid.

Door systematisch Keto Light Plus toe te passen, kunnen we rekenen op een verlies van ongeveer 5-6 kg in een maand of zelfs meer, afhankelijk van het beginniveau van overgewicht, dieet en activiteit. Een ding is zeker, met Keto Light Plus is het veel gemakkelijker om het lichaam te mobiliseren om zich achtereenvolgens te ontdoen van vetreserves.

Keto Light Plus – feedback van de gebruiker

Keto Light Plus Het heeft veel positieve evaluaties. Veel mensen benadrukken dat het preparaat een effectief alternatief is voor een strikt ketogeen dieet, dat niet kon worden uitgevoerd vanwege een aanzienlijke verslechtering van de stemming, zwakte, hoofdpijn en andere onaangename symptomen. Volgens velen werkt Keto Light Plus goed als veroveraar van het zogenaamde resistente vet (bijvoorbeeld in de buikstreek) dat zeer moeilijk te elimineren is en dat het moeilijk maakt om een perfect figuur te bereiken in het laatste stadium van het gewichtsverlies. Positieve meningen komen echter ook van mensen die erg zwaarlijvig zijn en net beginnen te vechten met de kilo’s.

De meest opvallende effecten van de Keto Light Plus, die worden gerapporteerd door gebruikers van het supplement:

  • Verhoogd gevoel van verzadiging, onderdrukking van de eetlust, het wegwerken van de gewoonte om te eten,
  • het behoud van een hoog niveau van energie gedurende de dag, zelfs met een grote vermindering van het koolhydratenverbruik,
  • Meer motivatie om af te vallen, beter humeur,
  • snel gewichtsverlies, positieve veranderingen in het cijfer zichtbaar na slechts enkele dagen gebruik.

Wilt u de Keto Light Plus bestellen en een effectieve afslankingsbehandeling starten? Doe het met behulp van de officiële website van de fabrikant van het product, waar u naartoe gaat door hier te klikken.

Keto Light Plus

Bronnen:

  • https://www.medicalnewstoday.com/articles/321545#ten-low-carb-diet-tips
  • https://www.webmd.com/diet/news/20161202/low-carb-diet-may-aid-your-metabolism#1
  • https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29541907/
  • https://jms.ump.edu.pl/uploads/2011/4/299_4_80_2011.pdf
  • https://www.webmd.com/diet/obesity/news/20180220/low-fat-diet-vs-low-carb-one-and-the-winner-is#1
  • https://www.medicalnewstoday.com/articles/326607

Category: afslanken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Article by: admin